Адреса та контакти сервісного центру з ремонту ноутбуків, телефонів, планшетів, персональних комп’ютерів та іншої цифрової електроніки.
- Харків
- ст.м. Перемога
- проспект Людвіга Свободи, 39
- +38063-328-55-58 (lifecell)
- +38096-895-86-31 (киевстар)
Сучасну людину важно уявити без мобільного телефону. Колись мобільник вважався предметом розкоші, а зараз це всього навського засіб зв’язку (чи для декого джерело розваг). Теж саме стосується і комп’ютерної техніки. Напевно кожен другий мешканець країни є власником комп’ютера, ноутбука, планшета чи чогось подібного. Проте радість від користування змінюється гірким розчаруванням коли щось ламається. Однак не варто відразу ж переживати – адже практично будь яку несправність можна швидко та досить якісно відремонтувати. Головне - дотримуватись декількох порад, які допоможуть Вам у разі несправності Вашого телефону чи ноутбука…
1. Не варто намагатись самостійно виправити несправність. Пам’ятайте, по-перше Ви скоріш за все не є спеціалістом у галузі техніки, та вірогідно не знаєте що саме вийшло з ладу, а по-друге, у Вас навряд є всі необхідні інструменти та деталі для заміни. Усілякі народні поради щодо пайки, заміни на аналоги, як показує досвід, роблять тільки гірше і після таких порад улюблений гаджет доведеться викинути на смітник. А це тягне за собою додаткові витрати коштів на покупку нових пристроїв, часу перенос даних, і це точно не входить у Ваші плани. Тому, якщо Ваш телефон або ноутбук зламався – зверніться до сервісного центру щодо професійного ремонту. Тільки таким чином можна подовжити життя Вашій техніці.
2.. Отже, ми зрозуміли, що у разі несправності слід звернутись до сервісного центру. Та який саме сервісний цент варто обрати? Адже зараз їх існує велика кількість! Відразу треба зазначити – не звертайтесь до тих, хто обіцяє зробити найдешевший ремонт! Звертайтесь до тих, хто робить це ремонт якісно! Деякі сервісні центри розміщуються у напівпідвальних приміщеннях, наповнені безладом та хаосом і робочі місця так званих спеціалістів виглядають захаращеними та неохайними. Такі сервісні центри варто обходити. Навряд Вам там зроблять якісний ремонт. Тому при виборі сервісного центру варто звернути увагу по-перше на розміщення центру, охайність та порядок в середині. А по-друге, особливу уваги приділити інформації, що розміщена на стендах в середині сервісного центру: там мають міститись дані щодо кваліфікації працівників, сертифікатів якості на продукцію і тому подібне. Якщо такі дані відсутні, поцікавтесь у спеціаліста які саме запчастини використовуються в роботі. По завершенню ремонту в нашому сервісному центрі Ви обов’язково отримуєте гарантію на виправлену несправність.